פרטי החדר

שד' ההסתדרות 208, חיפה.
2-6 שחקנים
60 דקות

הסיפור

התנגשות עם מטאוריט הרסה את ספינת הדגל של צי המלכותי והמעבורת שלכם עומדת להתרסק בכוכב פנדורה. יש לכם אספקת חמצן לשעה אחת בלבד. עליכם למצוא את ספינת הגישוש שנשארה על הכוכב מהמשימה הקודמת של הצי המלכותי ולחזור בחזרה לכדור הארץ.

מחיר

באמצע השבוע (ימים א' – ה' עד 16:30)
2 משתתפים: 240 ש"ח
3 משתתפים: 300 ש"ח
4 משתתפים: 360 ש"ח
5 משתתפים: 400 ש"ח
6 משתתפים: 450 ש"ח
בסוף שבוע (ימים ה' החל מ17:00 – שבת), חגים וימי חול המועד
2 משתתפים: 300 ש"ח
3 משתתפים: 300 ש"ח
4 משתתפים: 400 ש"ח
5 משתתפים: 500 ש"ח
6 משתתפים: 600 ש"ח

הערות:
* 10% הנחה לחיילים בחובה ולסטודנטים בהצגת תעודה בתוקף
* 10% לילדים עד גיל 10 בכל ימי השבוע
* שימו לב: יש לקרוא את תקנון החדר בקישור זה לפני ההזמנה. הזמנת המשחק מהווה אישור לקריאת התקנון והסכמה לתנאיו

הרפתקה בעולם האווטאר written by arik average rating 4/5 - 17 user reviews

20 תגובות

  1. היה מדהים וכייפי!!!!חדר 16 שלי, והיינו בהרכב משפחתי. קיבלו אותנו עם שירות מעולה, בחדר הדרכה ראינו גם סרט הדרכה, כמובן יש שתיה ומה לנשנש. חדר עצמו מעוצב מאוד יפה, תפאורה והאיבזור מושקעים, חידות מגוונות והגיוניות וגם הכל טכנולוגי. תודה רבה למפעיל , הוא היה פשוט מעולה. אחד החדרים המוצלחים שהייתי בהם!!! מומלץ בחום!!!
  2. חדר שווה ומומלץ !!!הייתי בלא מעט חדרים וזה החדר ממש שווה! שירות הטוב ביותר שראיתי, חדר המתנה נעים, יש נישנושים ושתיה, מפעילה מצויינת, בהדרכה כבר מכניסים לאווירה! תפאורה של החדר מהממת, הכל מאוד טכנולוגי, חידות אולי לא קשות אבל מאתגרות , הכל לוגי וזורם! פשוט נהננו בחדר הזה! חדר שווה ומומלץ בחום!!!!!
  3. אירנה ועדי שלום.
    אנו מצרים על חווייתכן השלילית. להלן התייחסותנו:
    בעת הזמנת החדר את מאשרת את התקנון , סעיף 2 במדיניות ביטול והזמנה מדבר על מקדמה בגובה עלות שחקן אחד, תשלום בכ"א או מזומן בלבד.
    לאחר נסיונות רבים ליצור אתכן קשר, אכן המשחק בוטל, לאחר יצירת קשר, הובהר לך טלפונית כי לא ניתן לשלם מקדמה באמצעות pay pal, באופן חריג אושר המשחק ללא מקדמה. ביום המשחק את באופן אישי איחרת והגעת כ20 דקות לאחר תחילת זמן המשחק.למרות זאת, קיבלתן את מלוא היחס כולל תדריך מפורט וסרטון הדרכה.נכנסתן לחדר ובסיום המשחק אף אחת מכן (לא את ולא חברתך עדי שהשאירה תגובה זהה לשלך בכל הפורטלים) לא העלתה בפני הצוות אף טענה מלבד זאת שהמשחק היה קצר ( 40 דקות).
    שוב מציינת כי אנו מצרים על כך שהחוויה שלכן הייתה כל כך לא נעימה, נשמח אם תצרי איתנו קשר טלפוני ונשתדל מאוד לשפר את חוויתכן.בברכה, קווסט וורלד.

    1. בואו נפסיק עם הבולשיט!טניה שלום, אני שיחקתי עם אירנה ועדי באותו יום, אני בדר״כ נמנעת מביקורות על חדרים, אבל הפעם אני חייבת להגיב. במידה ואתם מחייבים לשלם מקדמה, זה צריך להיגבות במעמד ההרשמה לחדר. יצא מצב שנרשמנו לחדר כשבוע מראש, אבל אתם פניתם אלינו רק יום לפני המשחק כדי שנשלם ועוד נתתם לנו אולטימטום של שעה כדי לשלם. הפנייה נעשתה בסה״כ בסמס ואח״כ בשיחת טלפון, ולא קיבלתם מענה כי הבחורה שרשמה אותנו לא הייתה זמינה באותן דקות וראתה את ניסיונות יצירת הקשר שלכם אחרי שהתפנתה, רק שאתם כבר טרחתם לבטל את הזמנת החדר שביצענו שבוע מראש! זו חוצפה לבטל אנשים שנרשמו מראש ולתת להם רק שעה להגיב לבקשה לתשלום מקדמה. לא כולנו זמינים 24 שעות ביממה ויכולתם והייתם צריכים לבקש את תשלום המקדמה במעמד ההרשמה! במידה ולא עשיתם זאת, הרי אתם אלה שלא עמדתם בתקנון שלכם ואתם לא יכולים לדרוש מאיתנו למלא אותו בהתראה כל-כך קצרה. מה גם שבדר״כ חדרים שגובים מקדמה הם חדרים עם שחקן! לכם לא הייתה שום סיבה לגבות מקדמה, סתם חוצפה. חוצמזה שהמחיר שלכם לחדר יקר בצורה לא פרופורציונלית, חדרים עם שחקן גובים מחירים כמו שלכם. מעבר לזה, שלוש מאיתנו הגיעו רבע שעה לפני הזמן ונכון שאחת הסתבכה בדרך ולא מצאה את המקום והגיעה כשהיינו אמורות להיכנס לחדר. מקרים כאלה קורים, סה״כ כולנו בני אדם, אבל אתם שוכחים שאנחנו באנו להנות ולשלם כסף תמורת אטרקציה. אתם התייחסתם לשלושתינו שהגענו רבע שעה לפני הזמן בצורה מאוד לא נעימה, הלחצתם אותנו ואמרתם שאם בגלל האיחור של החברה הרביעית לא נסיים את החדר בזמן, אז זו בעיה שלנו. זו הייתה פעם ראשונה שבחדר בריחה מתייחסים אלינו כאילו איחרנו להרצאה עם נוכחות חובה באוניברסיטה. על ההתחלה הרגשנו מאוד לא נעים ונלחצנו על ידכם. אמרתם שיש לכם סרטון שאתם מקרינים בהתחלה וכ״כ הלחצתם אותנו שאפילו נאלצנו לדלג עליו ולפספס איתו כי הפחדתם אותנו שלא נסיים את החדר בזמן. אז לא רק שסיימנו את החדר בזמן, אלא סיימנו 20 דקות לפני הזמן והיינו אמורות לסיים אפילו 30 דקות לפני הזמן, כי בחדר הראשון היה קוד שלא עבד לנו למרות שעלינו עליו ישר! זה דבר נוסף שמעיד על המפעיל הגרוע שלכם, שלמרות שהוא זיהה שגילינו את הקוד על הניסיון הראשון והייתה רק בעיה טכנית בהקלדה, הוא לא טרח להתערב פה ולהעיר לנו וגרם לנו להתעכב על זה עוד 10 דקות ולנסות מיליון קודים שונים, עד שכבר הייאוש על הפנים שלנו היה ניכר! בשביל מה אתם מחזיקים מפעיל אם הוא לא יודע מתי להתערב?!?!?! הוא רק הקריא לנו זמנים כל רבע שעה, בשביל זה יש לי שעון, אני לא צריכה מפעיל. ולא נשכח את העובדה שכשיצאנו 20 דקות לפני הזמן, אתם הייתם מאוד לחוצים שנעזוב ונפנה כבר לקבוצה הבאה, למרות שהיה לנו את כל הזמן שבעולם ושילמנו על 60 דקות. לסיכומו של עניין - לאחר שעשיתי כ-15 חדרי בריחה, אני ממליצה לברוח מהחדר הזה! אם לא בגלל היחס הלא נעים שקיבלנו, אז בגלל החידות המעפנות! אני לא רוצה לעשות ספוילרים אבל תאמינו לי שאלה חידות ללא חשיבה וכ״כ לא מקוריות. יש הרבה חדרים טובים באיזור חיפה וזה לא אחד מהם.
    2. טניה שלום,
      ארבעה דברים מעציבים אותי בתשובה שלך:
      1. באופן פלא אחרי הביקורת שהשארנו פה עלות החדר ירדה ב10 שקלים לאדם (ביחס למה שאנחנו שילמנו), ועדיין המחיר לא שווה את מה שלחדר יש להציע.
      2. רשמת שקיבלנו את מלוא היחס כולל תדריך מפורט וסרטון הדרכה- אז זהו שלא! לא ראינו שום סרטון הדרכה (בגלל שלטענתכם לא היה נשאר לנו זמן לחדר עצמו ושאין שום דבר חשוב בסרטון) וההדרכה שקיבלנו כללה מה מותר לעשות ומה אסור. לא נאמר לנו בהדרכה מה נושא החדר ומה עלינו לעשות בחדר. שום הסבר כפי שנהוג בכל החדרים שעשיתי עד היום!
      3. רשמת שבסוף החדר לא העלנו בפני הצוות אף טענה- נכון! אבל אני רוצה לראות אותך מגיעה למקום שנותן שירות ומהרגע שרגלך דורכת בו את מרגישה עויינות, חוסר סבלנות כלפיך והרגשה תמידית שרק רוצים שתלכי משם. אני רוצה לראות אותך באווירה כזו מנסה לתת ביקורת בונה (ובואי נודה על האמת- זה לא שאת הביקורת שאנחנו משמיעות פה עכשיו את מקבלת).
      4. את קוראת לנו ליצור אתכם קשר ושתשתדלו לשפר את החוויה שהיתה לנו… קודם כל נראה לי שקצת התבלבלת כי אנחנו הלקוח ואתם נותני השירות- לא להיפך!!!!
      ועם יד על הלב, אני לא רוצה מכם שום דבר. לקחתם מכל אחת מאיתנו 110 שקל (והיינו 4 בנות), סכום שהוא בלי שום פרופורציה לא לרמת החדר שבניתם ולא למציאות חדרי הבריחה היום בשוק.
      אני לא מעוניינת בכסף שלי בחזרה ובטח שאני לא מעוניינת בהנחה לאחד החדרים האחרים של קווסט וורלד (כי מתוך 38 החדרים שעשיתי לא התקרבתי לשאר החדרים שלכם כי שמם הרע הולך לפניהם),
      ואחרי חווית השירות שקיבלתי מכם אין סיכוי שאחזור לחדר שלכם בעתיד.

      מה שחשוב לי זה שמה שקרה לנו לא יקרה לאחרים (ובגלל זה היה לי חשוב שהביקורת שלי תופיע באתרים הרלונטים המתייחסים לחדר, ואני עוד ריחמתי עליכם ולא העלתי את הביקורת שלי לפייסבוק- ואני מבינה היום שזו היתה טעות מצידי). באופן חד וחלק אנחנו יצאנו בתחושה מהחדר שעקצו אותנו.
      זה שהצלחתם לעקוץ אותנו- שיהיה לכם לבריאות, לי חשוב שבזבוז הזמן והכסף הזה לא יקרה לחייל שחזר לסוף שבוע קצר הביתה או לסטודנט או לאף בן אדם שרוצה לצאת להתאוורר קצת ולקבל תמורה הולמת לכסף ולזמן שלו.
      וטיפ קטן למי שקורא את הביקורות: שימו לב לאמינות הביקורות (בעיקר לביקורות חיוביות שמגיעות אחרי תגובה שלילית), נורא קל להכנס לפייסבוק המקושר של מי שהשאיר את התגובה ולראות אם הוא קשור לחדרים של אותה חברה ועוד יותר קל להכנס לאתר room run (אתר שהחדר הנוכחי לא רשום בו- מעניין למה ?!?!) ולראות מי רשום שם הבעלים של החדרים האחרים של אותה חברה ולגלות בקלות שיש לו קשר ישיר למי שהשאיר פה ביקורות חיוביות אחרי התגובה השלילית שרשמתי. אז שלא יעבדו עליכם!

  4. ביזבוז זמן וכסףהחדר ה 17 שלי, היינו 4 בנות. פשוט מתחת לכל ביקורת. החדר השני הכי גרוע שעשיתי אי פעם. חידות לא מקוריות, משעממות ולא מושקעות, לא מצריכות כמעט חשיבה. התעכבנו על כל מיני שטויות מציקות בחדר ועדיין יצאנו בפחות מ 40 דקות - כאילו היה חסר עוד חלל בחדר. האווירה בחדר סבירה ולא יותר מזה. אני ממש מופתעת שחדר חדש שנפתח ממש ממש לאחרונה הוא ברמה כל כך נמוכה כאשר מסביב נפתחים עוד ועוד חדרים כל כך איכותיים וברמה כל כך גבוהה. מעבר לזה, קיבלנו יחס לא נעים מצד הצוות - זה התחיל בזה שיום לפני הפתיעו אותנו עם בקשה לשלם מקדמה של 100 ש"ח. הזמנו את החדר שבוע לפני ולא צוין באף מקום בנוגע למקדמה. ביקשנו לשלם באמצעות פייפל ולא למסור כ"א בטלפון אבל נאמר לנו שאין אפשרות כזו. לאחר מכן קיבלנו הודעה שאם לא נשלם תוך שעה, ההזמנה שלנו תבוטל ואכן, כעבור שעה קיבלנו הודעת ביטול. לאחר שיחה טלפונית אמנם החזרנו את ההזמנה שלנו אבל כל ההתנהלות הייתה מוזרה ולא נעימה. כשהגענו למקום קיבלנו יחס לא נעים בלשון המעטה וגם כאשר יצאנו מהחדר 20 דקות לפני הזמן, האיצו בנו כי יש עוד קבוצה (?!?!?!). אף חיוך, אך ניסיון להנעים את זמננו שם ויורת גרוע, אף ניסיון להכניס אותנו לאווירת החדר. במילים אחרות - אכזבה לאורך כל הדרך ברמה שעוד לא הייתה באף חדר אחר. ולסיום אני רק רוצה להסב את תשומת לבכם לתגובות החיוביות המפוקפקות שיש כאן, אבל את זה תשפטו כבר בעצמכם :)
  5. הרפתקה בעולם האווטרחדר יפה מאוד! הגענו לחדר בריחה לאחר שיצאה לנו כבר להיות במתחם קווסט-וורלד וגם לראות לא מעט חדרים אחרים באזור. חדר הדרכה שלהם עדין הטוב ביותר שיש בצפון!!! ספות, נשנושים, שתיה! מפעילה שלנו הייתה בעלת החדר, בחורה מאוד נחמדה וסבלנית, אפילו לאחר שהגענו עם איחור נוראי. חדר עצמו עם סטנדרטים מאוד גבוהים, רואים שהמעצב עשה עבודה מעמיקה ויפה. כל החידות אולי לא קשות, אבל הכל טכנולוגי, לוגי וזורם! לאנשים שיש להם אלרגיה למנעולים, יש לי חדשות טובות - אין מנעולים בחדר! חדר מאוד אתגרי. מתאים גם למתחילים, גם לזוגות וגם למשפחות. ילדים בטוח יתלהבו מהעיצוב =] חדר מומלץ בחום!!!
  6. ממש לא מומלץ!חדר מספר 38 שלי. אחד החדרים הפחות טובים שיצא לי לעשות!!!! נתחיל מזה שהחדר קל, ממש קל. אין שום אתגר, לא צריך להפעיל את הראש יותר מידי. החידות לא מקוריות, את כולן כבר ראיתי בוריאציה כזו או אחרת, חידות סתמיות בלי קשר לתמה. האווירה סבירה, לא משהו יוצא מגדר הרגיל, היה מקום להשקיע יותר. והכי גרוע, יחס מזעזע מהצוות שמפעיל את החדר. והמפעיל שהיה לנו (שלפי דעתי הוא גם הבעלים) היה המפעיל הגרוע ביותר שיהיה לי עד היום- בעיני אסור לתת לו לעבוד עם אנשים. והמחיר... גבוה בצורה חסרת פרופורציה למה שהחדר הזה נותן בתמורה. יצאנו מהחדר אחרי פחות מ40 דקות בהלם מוחלט שכבר נגמר החדר ושאלה כל החללים שהחדר מציע. פשוט בזיון וזלזול מוחלט בלקוח! מי שרושם פה ביקורות טובות כנראה לא ראה מה זה חדר טוב ומוזמן לפנות אליי ואני אפנה אותו לחדרים טובים באמת שמקבלים מהם תמורה הולמת לכסף.
  7. חדר מטורף!!! תפאורה מצויינת!!!הגענו לחדר חדש של חברת קווט-וורלד לאחר שעשינו כבר את כל החדרים שלהם. חדר הדרכה מאוד כייפי עם שתיה ונשנושים. יש סרט בהדרכה שמאוד מכניס לאווירה. חדר עצמו מאוד זורם, חידות מגוונות , הכל מאוד טכנולוגי ללא שום מנעולים. חידות לא כל כך קשות אבל הכל לודי ומאתגר!!! לגבי אווירה - אם אי פעם חלמתם להגיע לכוכב פנדורה אז המשאלה שלכם תתגשם!!! חדר שווה ומאוד כייפי!!! מומלץ בחום!!!
  8. מומלץ בחום! מבחינת התפאורה מדובר בחדר סופר מושקע עם ירידה חכמה לפרטים. החדר מלא בחידות מעניינות שדורשות חשיבה לעיתים יצירתית ולא שיגרתית. האפקטים בחדר מכניסים ישר לאווירה של הסרט.
    מתאים למשפחות עם ילדים ובעצם לכל אחד שמחפש חדר עם אווירה יחודית
    במילה אחת מעולה!!

  9. חדר ברמה גבוהה מאודהייתי בהרצה הראשונה, לאורך כל החדר הוא מושקע בעיצוב מיוחד ביותר, ייחודיות מדהימה. החידות מאוד מעניינות וברמה גבוהה. המקום מסודר ומתוקתק, יחס אישי נהדר וחדר המתנה נוח במיוחד, כל ההמתנה היא קצרה ונעימה ומשרה אווירה נעימה ומרגיעה לפני החדר. סך הכל חוויה פאנטסטית מההתחלה ועד הסוף, ממליץ ממש, החדר ברמה גבוהה מאוד
  10. חדר מעוצב ברמה גבוהה מאוד וחידות יפותהייתי בחדר בהרצה הראשונה שלו ומההתחלה הוא היה ממש מושקע. החידות היו מאוד מקוריות וידידותיות. המקום מנוהל ברמה גבוהה ומתוחזק טוב, ללא תקלות וללא המתנה רבה ואתה ישר נכנס לחדר. רמת קושי טובה וממליץ בחום.
  11. חדר מושקע ומועצב ברמה הכי גבוהה שישהייתי בהרצה הראשונית של החדר והוא מעוצב פשוט מדהים, הרעיון מיוחד מאוד והחדר עצמו מהנה. רמת קושי טובה וכל המקום עצמו מנוהל על ידי אנשים נחמדים מאוד, כולל חנייה, מיזוג, חדר המתנה והיחס ברמה הכי טובה שיש.
  12. עיצוב מקסים! חידות זורמות ומהנות!חדר מעוצב ומקסים, מתאים לזוג מנוסים ול 3-4 מתחילים. ועכשיו לפירוט. החדר ממוקם באזור תעשייה, יש חנייה בחינם. יש לובי נפרד לממתינים מזמין וכייפי. החדר עצמו מושקע מאוד מבחינת העיצוב, עד הפרטים הקטנים וניכרת החשיבה וההשקעה. החידות בחדר תואמות את התמה, כולן טכנולוגיות ואין מנעולים רגילים. כבר עכשיו הכל עובד, אין השהיות, כל דבר מאוד הגיוני וברור. רמת הקושי היא בינונית, החדר לא עמוס בחידות ומאפשר להנות מהאווירה ומהחוויה. חדר זורם, מהנה ומושקע. מומלץ בחום!

השאר תגובה

התחבר עם פייסבוק