פרטי החדר
הסיפור
לאונרדו דה וינצ'י גאון שהקדים את זמנו, מזמין אתכם ליצירה האחרונה שלו חדר סודות דה וינצ'י. החדר שהוא בנה בשביל לבדוק האם אתם ראויים להמשיך את דור הגאונים שלו אל תוך המאה ה-21. החדר ידרוש שיתוף פעולה, הגיון בריא וחשיבה מחוץ לקופסה. האם תוכלו להתמודד עם קוד האומן ולצאת מהחדר הנעול תחת מבטה של המונה ליזה???מקור: אתר החדר
אנחנו היינו 5 אנשים והם 6. רמת היכרות עם חדרים שונה בין כולם.
החידות עצמן נחמדות אבל ממש קלות! החדר קטן ולינארי לחלוטין עד כדי כך שכבר ברור מה יהיה השלב הבא. סיימנו את החדר ב24 דקות והמפעיל אפילו לא היה מופתע- אמר שהשיא זה 20 דקות.
הקבוצה השנייה סיימה תוך 26 דקות. ואני מאמינה שאם היינו זוג המצב לא היה שונה מזה.
התפאורה חביבה אבל לא מיוחדת, לא עפנו על החדר והרגשנו מאוד מאוכזבים ואפילו מרומים מזה שהיה כל כך קצר.
אני בטוחה שיש חדרים הרבה יותר טובים לתחרות בין שתי קבוצות שנותנת תמורה לכסף שמשלמים. לא ממליצה על החדר הזה בכלל.
החדר היה מאתגר ומעניין.
נהיננו מאד עם הילדים בני 10 ו 13...
מומלץ!
החידות מגניבות, שונות , ולא חוזרות על עצמן. החדר מעוצב ברוח הנושא ומאוד מעניין. חידות קשות אך פתירות. אהבתי שהמפעיל לא דחף לנו עזרה, נתן לנו להתמודד ורק כאשר ביקשנו עזר קלות(וזה קרה רק בחידה אחת). החדר מאתגר. היה ממש כיף לכולנו. יש דברים מקוריים בחדר שלא חוזרים מחדרים אחרים.
בקיצור מעולה, ממליצה בחום.
נכנסו מהר לחדר אחרי הסבר קצרצר על מה אסור לעשות.
החידה הראשונה הייתה אחלה, החידה השניה פשוט לא עבדה היטב טכנית והיינו צריכים לנחש מה התשובה. היה מאוד מתסכל. בהמשך החדר נתקלנו בעוד חידה שבא היינו צריכים לנחש מה כוונת המשורר וללא הרמז זה היה פשוט לא פתיר. אחרי זה אחד החידות דרשה לא סביר (לאחר שנאמר לנו לא להפעיל כוח לא סביר(!)) והחידה האחרונה פשוט דרשה ניחוש מוחלט, עלינו על התשובה מתוך תסכול רב ואמירת "יאללה בואו ננחש מה רצו".
יצאנו מאוד מאוד מתוסכלים ותשובת המפעיל הייתה שאי אפשר לרצות את כולם הייתה מגוכחת.
נתנו 2 על התפאורה בעיקר.
לא ממליצים עד שיעשו תיקונים רציניים.
חדר ברמה גבוהה והסודות היו מאתגרים.
רק תשימו שילוט!!!!! (;
צוות מפעילים יחודי וחביב שעושה את החוויה לגדולה במיוחד
לפני שנסענו, קראתי קצת ביקורות, והביקורת של מעיין שלעיל, קצת הרתיעה אותי. הגענו למקום ופגשנו בן אדם חביב, חייכני ומסביר פנים.
מהיותי שייכת ל"עדה העצבנית", מיד התחלתי להתקיף, שקראתי ביקורת שלילית, שאני באה במיוחד מירושלים...ועוד ועוד.
למרות ההתקפה, הוא המשיך לחייך, אמר שהיו גם תגובות חיוביות (מה שנכון) והוא מבטיח לנו שנהנה. ועוד הגדיל לעשות, והכניס אותנו כחצי שעה לפני.
לאחר הסבר קליל ונעים, נכנסנו לחדר.
לא אלאה אתכם, אבל היה כייף, מעניין, מאתגר, מושקע, מצחיק, מגבש.
נכון שהתא האפור בראשנו התאדה ובלשים כבר לא נהייה, אבל הפקנו הרבה יותר. זמן איכות משפחתי, והכרנו פאן נוסף וחדש בטרנד שרץ בארץ.
אז, תודה, וברור לנו שנחזור שוב.
אביבה, סתיו ועדן ברוכי
ירושלים
לאחר שקראתי ביקורות על כך שהחדר שונה ומקורי במיוחד החלטנו ללכת על זה למרות שעדיין אין ציון לחדר עקב כך שהוא חדש.
הגענו לחדר, קיבלנו "תדריך" קצרצר עם קבוצה נוספת (חדר כפול) שכלל בגדול רק את מה שאסור לעשות ומיד נכנסנו לחדר.
לאחר הסתגלות דיי מהירה לחדר גילינו מהי החידה הראשונה והתחלנו לפתור אותה. משום מה הפתרון של החידה לא הוביל לשום שינוי בחדר או התקדמות. יצרנו קשר עם המפעילה במכשיר הקשר (גם המכשיר עבד לסירוגין והיה מקוטע לרוב) ושאלנו האם אנחנו פותרים את החידה נכון, המפעילה אמרה שכן ולמרות זאת לא היה שינוי. לאחר מספר דקות של ניסיונות פשוט ביקשנו את הפתרון, והבנו שהחידה לא עבדה לנו כיוון שהייתה תקלה בחידה שבעקבותה הייתה חסרה לנו ספרה שתשלים את פתרון החידה. ללא ספק התחלה מתסכלת של החדר.
אבל לא נורא, המשכנו הלאה במרץ אל עבר החידה הבאה שנגלתה בפנינו. לצערנו, גם החידה הזאת הייתה תקולה. הבנו היטב מה צריך לעשות, אבל הייתה תקלה בחידה שמיד הבחנו בה. עקב הפגם נאלצנו לבצע הימורים כדי להשלים את פתרון החידה.
בשלב זה אני כבר התחלתי להתעצבן על כך שהיו שתי תקלות כבר בהתחלה, אבל החברים גרמו לי לתת עוד צ'אנס ולהמשיך לנסות להנות משאר החידות. הגענו לחידה מקורית מאוד, שללא רמז לא ניתן לפתור אותה. המשכנו את החדר, אני כבר הייתי ממש מתוסכלת. היה עוד רצף של מספר תקלות, ממש בכל חידה הייתה תקלה. באחת החידות היה צורך לראות משהו ממש קטן, כך שאני ויתר חבריי היינו צריכים להתאמץ מאוד, לכן פניתי אל המפעילה כדי שתקריא לי, הסברתי לה שזה כל כך קטן שאנחנו מתקשים לראות ולהמשיך במשימות.
אפילו החידה האחרונה שכבר פתרנו כדי לצאת מהחדר נתקעה ועיכבה אותנו מספר דקות למרות שכבר סיימנו.
לסיכום, היו חידות מקוריות, אך עם רצף כל כך גדול של תקלות אחת אחרי השנייה לא הצלחנו להנות מהחדר.
בסיום החדר, יצאנו ודיברנו עם המפעילה ועם הבעלים, ואף ביקשנו מהם להיכנס איתנו יחד לחדר כדי שנראה להם את כל התקלות. הם נכנסו ובדקו ונתנו תירוצים כמו "את זה כנראה מישהו נגע בזה יותר מידי היום ובגלל זה זה התקלקל" , "זה כנראה נפל ובגלל זה הוא נהרס, אני באמת מחליף אותו כמה פעמים ביום כי הוא כל הזמן נהרס". ניסיתי להבהיר להם שהחוויה שלנו נהרסה לחלוטין והם באמת ניסו להתנצל, אך אין באמת משהו שיכול לפצות על חוויה כזו בחדר. כמו כן, אני מצפה שלפני שאני נכנסת לחדר, המפעיל יבדוק שהחדר תקין, כדי שאני כלקוחה אוכל להנות בצורה המירבית עם שאיפה לאפס תקלות.
כששילמנו, למעט הנחת החייל לה אנו זכאים לא הוצע לנו שום פיצוי על שלל התקלות שחווינו בחדר.
בסופו של דבר, אנחנו הולכים לחדרי בריחה כדי לחוות אתגר ולהגיע להצלחה. החוויה הזו לא זולה כלל, לכן אני מצפה לחוויה חיובית, ואם קרה מצב והחוויה שלילית, במיוחד כשמדובר באשמת הבעלים\המפעילים, אני מצפה לקבל פיצוי כלשהו, שהוא מעבר ל"אנחנו מצטערים", במיוחד לאור העובדה שהקדשתי עם חבריי זמן נוסף כדי לעבור עם הבעלים והמפעילה חידה חידה ולהראות להם איפה הייתה הבעיה.
זה היה החדר ה17 שלי, וגם לא הראשון או השני של יתר חבריי, וכולנו מסכימים פה אחד שלא יצא לנו לחוות כמות כזו של תקלות בחדר אחד. קורה שלא הכל עובד פיקס, אבל יש גם דרך לתת שירות, אותו לא זכינו לקבל.
היי מעיין, קודם כל, לא נאמר אפילו פעם אחת במהלך המשחק על שום תקלה בקשר. לא מכם ולא מאיתנו. יש לציין שאת 2 התקלות יידעתם אותנו רק בסיומו של החדר, אחרי שנתנו לכם לשהות בו שעה וחצי במקום להוציא אחרי שעה(!). במידה והייתם מיידעים ישר הן גם לא היו ״תקלות״.
אנחנו בודקים את החדרים בסיום כל חדר, ומוודאים שהכל תקין. לא היו שום תירוצים מצדנו כמו שציינת, אלא תשובות כנות שאנו בודקים הכל, ועוד משהו שהוא ספויילר ולא אוכל לספר.
חבל לי מאד לקרא ואת האמת שאני אפילו בהלם מהביקורת.. אם הייתם חווים כלכך הרבה תקלות אני חושבת שהייתם דואגים לשתף אותנו בקשר, והייתה נפתרת הבעיה. איך שהבנו שהייתה תקלה הכי קטנה הצענו שנעבור על החדר, ווידאו אתכם הכל..
80% מהתגובה שלך לצערי לא קשורה לשום תקלה, אלא למשהו שפחות הצלחתם בו.
הביקורת מאד מוקצנת..
שמתי לב כי יש הרבה חדרים שאינם פעילים עדיין. אם יש לכם צורך, אשמח להיות טסטרית, אארגן כל הרכב קבוצתי שתצטרכו.
תודה רבה מראש,
טניה.
054-2887516